ingen rubrik

sovit gott? kan ju inte direkt påstå att jag har gjort det, eller inte så många timmars sömn..men de gö inget huvudsaken är väl att jag inte har feber eller ont i magen längre haha

händer i dag då? själv tänkte jag umgås lite med familjen eftersom jag inte sett mammaoch anders på två veckor:) så vi ska vara barnvakt till melwin och bella, sen åker vi ut till enhagen till anders föräldrar och är där ett tag :) sen ikväl vet jag inte vad man kan hitta på..
men ja, tänkte visa nu vad dom köpte

armband, liten klassiker där ju haha:)

trosor, svarta också men dom har jag på mig

"pensel-väska"

innuti, man fick penslar till, nu har jag lagt i mina gamla också som ni kasnke se, lite otvättad hahah

och så en mascara:) sen också godis men de orkade jag inte ta kort på haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0