friskis&svettis

kom hem från skolan för att tag sen, viiiiiiiiiiiille vekligen inte gå hem:( akilles karwans hund är så SÖT och nej jag finner inga ord, alla borde skaffa sig en liten hund och veta hur jävla häääääääärligt de är att ha en ush
saknar carmen som fan också..hon är ju hos anders jobbarkompis eftersom mamma och anders är i tahiland

men iallafall haha, ska snart göra mat för jag, maria häll och sabat ska på friskis ikväll:) hurtiga, nej men vi ska prova på sen ska väl vi kanske köpa kort där, eller iallafall jag för jag tycker faktiskt de är jävligt bra :)
 
akilles

JAG VERKLIGEN SAKANR CARMEN <3<3<3

Kommentarer
Postat av: frida

söt hund.:)

2008-11-13 @ 17:53:16
URL: http://ffjidaa.blogg.se/
Postat av: jessica

ja verkliiiigen:)

2008-11-14 @ 07:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0