blogg?

nu har jag inte uppdaterat på, vad blir de? två dagar? haha ja men har haft träning och pluggat en hel del faktiskt, hade kemi provet idag..uuuush säger jag bara förväntar mig inget haha
nu töar snön bort också, plusgrader haha fan avd onödigt att de ens kom någon snö

idag på so:n så kom vi in på ett ämde om bloggar, fick mig att tänka lite..varför har man en blogg? allas är ju egentligen exat likadana, man bloggar om sin vardag, sina känslor och bara allmänt..jag skulle vilja komma på något roligt "tema" för min blogg:D så den inte är sååå lika dom flestas haha
och även om man inte har många läsare alls så är de faktiskt ganska kul att skriva ett el två inlägg om dagen:) är ju som bdb fast ändå inte
men ja får väl se hur de blir haha:D
och nuuuu änrligen har jag fått barnbidraget så ska till stan på fredag, kolla på skor till bröllopet och ska banne mig hitta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0