vår?

ja, jul känns det inte som iallafall..solen skiner vafan
det är minusgrader då kan det väl komma en gnutta snö, ärligt det har vart julafton utan snö hur många ggr som helst nu.okej jag gillar inte snö men, snö på julafton är ett måååååste:(

aja, jag får inte till text-storleken heller.. vette fasen vad felet är så jävla drygt
vad händer och fötter idag då? ingen aning tror vi ska städa här hemma tråkigt men måste göras haha
har inte ens börjat köpa julklappar än hahah, nää ska faktiskt göra det imorgon
ååååååååh alltså jag VILL åka till usa, är så jäkla sugen..jag följer en blogg där en tjej är aupair men hon gjorde en såkallad "rematch" för hon matchade inte med familjen riktigt som hon ville, hon har nu bott hos sin kompis ett tag och försökt få en ny famij men det finns ingen och nu ska hon åka hem..fyfan stackars säger jag bara

Kommentarer
Postat av: Camilla

SV: Åh, snart ju. Eller ja, beror ju på när 2009 den kommer ut, hah :p

2008-12-21 @ 12:51:02
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0