lugn lördag+fredag

eftersom movienight gjorde en trött som fan så har jag bara tagit de lugnt i går och idag..
åkte hem till farmor igår där också mimmi&maja var:) sen åkte vi hem för både becca och jag var hur trötta som helst haha
och idag så gick jag becca och mami en snabbis på stan, fick ett par strumpbyxor och underkläder:)
sen har vi nyss kommit hem för anders son mattias fyller 25 så är ganska trött nu med..men planerar att kolla på wallander klockan nio är en som jag inte har sett så ska bli spännande:D

sista skolveckan nu, sköööööönt
har en del saker på lovet som jag ska göra, i mellandagarna så följer jag&dilan med familjen häll till falun på innebandy cup som hennes bröder ska spela, och sedan i början av jan ska jag själv till falun med handbollen på cup så ja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0