lite på vippen där

det finns ett ordspråk i en sång som är "leave the past, and find the future"
men jag skulle vilja säga "don't leave the past, just find the future"
även om man har haft dåliga dagar i sitt liv, kanske en dålig
barndom så tycker jag inte att det gör gott att glömma det, men börja om på nytt..

skolan lite craaazy idag:) men gillar sånna skoldagar haha, och hatar seb när han är så förjääävla dryg
men yeeees vg i gympa såklart :D och g i matten haha, men de är också bra för kan inte bättre så ja
nu hade jag bara tänkt göra lite "homework" och ta de lugnt

maria på g

vad ska man säga?

"men ta inte kort på mig dååå"
hahahah du kommer inte undan

suraya satt på golvet i en kvart när jag berättade att ali keita hade kommit tillbaka, slängde sig på golvet och sa omg kasnke 100 ggr?
hahahahaha så jävla störd:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0