Jullov

ääääntligen kommer det alla väntat på:) hihi julovet
så himla skönt
har vart en dålig uppdatering dom senaste dagarna men har inte hunnit med..men nu så
i dag var det först skolavslutning i kyrkan, det bästa var heeeeelt klart fröjds sång, kan fortfarande inte fatta att hon har skrivit den själv så jäkla fin den är:)
fick betygen och är nöjd med mina,  har kämpat och det har fanimig förtjänats sig
sen åkte jag, josefine, maria, dilan och sabat ner till gränden för lunch mums för djävulsbörjaren haha men en riktigt jäkla vitlöksbomb blir man efter haha
sen skulle jag då passa melwin och bella medans sandra skulle jobba, satt i ikeas personalrum med melwin haha, men ja

nu är klockan tio, har vart på träning va inte så många så vi körde lite styrka och kondition
nu är jag sugen på att lääääsa min bok, "När jag hör din röst" twilight del 2 sååååå bra och spännande
justja, mina betyg var
Matte G
Fysik G
Kemi G
Svenska VG
Engelska VG
Teknik VG
Idott VG
Hemkunskap VG
Slöjd VG
Biologi VG
Bild VG
SO-ämnerna MVG
Musik MVG

barnvakt inne på ikea:) min bebe<3<3

såååå bra, och på tal om det så måste jag kolla in mina andra reservationer
hoppppas:)

dålig på "dagens"..men a detta hade jag iallafall på mig idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0