DET SNÖAR

Nog med att jag inte gillar snö som jag har sakt förut men snö på julafton är verkligen härligt:)
Man vill ju ha lite julkänsla iallafall..Men här görs det mat för fulla muggar, vi ska ju ta med i kväll då vi ska till Anders moster som vanligt
Innan kommer Anders söner och sandra med familj:) Så det ska bli trevlig
Hur töntigt det än är så har jag haft n chokladkalender, det är för fan tradition:D Och i år så var det första året som jag lyckades äta en varje dag och inte 24 första dagen hahaha:)
Och nu tog jag den sista biten...:( buhu



GOD JUL<3<3
Hoppas alla får en bra dag med nära&kära:)

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Kikar in ...

Nu äre jul ;O



God jul :D <3



mvh tyrassusans.blogg.se

2008-12-24 @ 16:35:51
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: jessica

Sv susan & tyra: Ja nu är de det:) god jul

2008-12-25 @ 11:14:02
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0