DÅLIG UPPDATERING

ja, ni ser överskriften..har haft så jäkla mycket nu denna vecka, massa plugg, handbollen tar upp ganska mycket tid nu
och sen bara en massa annat..
men ja det är inte något speciellt som har hänt, hade engelska prov idag på morgonen, där också min ända lektion skönt var de, åkte ner på stan med josefine, dilan maria och sabat:) träffade ida sen också måste bara säga att jag tycker synd om henne hahah:(
men ja, the biggggg day is coming:D haha pappas bröllop på lördag längtaaaaaaaaar
kommer bli så himlans kul och ja, kan inte vänta tills jag ser linda hur jävla vacker hon kommer va
och nu har jag allt som jag behöver, jätte fin klänning:) SKITSNYGGAskor, och svarta strumpisar, precis så som jag har velat ha de:)

men nu ska jag plugga lite matte, matte prov imorrn, och fick ig förra gången nu ska jag banne mig få godkänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0