bröllopet

ja, eftersom jag använder bloggen mycket mera än bdb så får de bli bilder här, kommer nog bli jäääävligt många så man får scrolla men wtf haha:)
men ska berätta lite, eller kan berätta med bilderna förresten, och de va såååå kul och veeerkligen så  fint, det hade allt som ett bröllop ska ha och är verkligen glad för deras skull:)

en nervös pappa väntar på sin brud:) pappas broder också:)

och här kom hon med sin fader :D så sjukt fin

båda två, så jäkla fina var dom, och grät gjorde man också haha

:)

brudtärnorna, lidas syster med glasögon och så bästa vännen

bordsplaceringen , hahahah fyfan skäms att lägga ut den:D syns kanske inte¨så bra heller:D

sddig bild, men ja såg ut såhär :)

ja, alltså toastmastern (stavning?) var ju väldigt bra:D han tog med oss på en "flygtur" och under våra stolar så fanns säkerhetskläderna som vi då fick sätta på oss, hahah jäkligt roligt:D

ja, vaaaaaaaaaad ska man säga? finner inga ord på hur fin hon var

ja, så höll sussie lidas syster ett tal och tyckte att pappa behövde ett par sånna hära:D

och lindas pappa höll tal, och när dom åker till västindien så fick dom ett par flipflop som stod "just married" :)

tårtan

och första tårtbiten

så jäkla fina

gick ut så att männen kunde röka sina cigarrer och..

kolla på fyverkerier:)

just ja, plingade i glasen gjode vi också:D

dans vart de också:D

och ja..vissa fick i sig liiite för mycket hahaha

kanske lite bättre bild på hur jag såg ut

och ja, de va en del av bilderna kanske inte säger så mcyket för vissa men de va verkligen skitkul, många somhöll tal och dom var verkligen skit roliga haha tog kort på dom som höll tal men lägger inte ut dom
men ja, roliga filmer och bilder rolig toastmaster som tog med oss på love airlines, skit god mat och HUR trevliga personer som helst
nej, en jätte bra dag/kväll kunde inte vart bättre hade skitkul även om mina fötter ALDRIG I HELA MITT LIV har lidit så jävla mycket hahahah och kunde inte ta av mig dom heller för då skulle jag aldrig få på mig dom,
och ont nu med i trampdynorna kan knappt gå fyfan :(
men ja kan inte säga något annat än att jag hade så himla kul
just ja får inte glömma, satt brevid sussies (lindas syster) sambo nicke som är hur trevlig som helst också haha var bara tvungen att säga:)

Kommentarer
Postat av: häll

fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan precis som mitt drömbröllop och drömklännigen också:'( fan va fint helt ärligt, och du med kan inte förklara hur fin du va:o herre jesus jag blir helt till mig

2008-12-07 @ 18:33:46
Postat av: jessica

josefine: alltså mitt drömböllop med, alltså när lindas bästa vänenr hade gjort ett bild spel av hela deras vänskap sen dpom va lika gamla som vi va när vi träffades aaaaaaaaaalltså om vi inte h¨åller i hop kommer jag gråtaaaaa ärligt när dom visa de fick mig att tänka på oss hur jäkla mycket jag älskar OSS<3

2008-12-07 @ 21:06:52
Postat av: madelenn

fan va snygg du va! gillar ditt hår som fan!:D

2008-12-07 @ 23:15:33
URL: http://madelenn.blogspot.com
Postat av: jessica

madde: man tackar hörru:) vart nöjd själv med de :D

2008-12-08 @ 07:59:22
Postat av: sara

du va jättefin:)

2008-12-16 @ 17:01:05
URL: http://s-rydberg.blogspot.com
Postat av: jessica

sv sara: tack:)

2009-01-01 @ 17:19:03
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/
Postat av: jessica

sv sara: tack:)

2009-01-01 @ 17:19:12
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0